Firemní akce v netradičních termínech

Už jsme všichni zaznamenali nový trend přesouvání Vánočních akcí na čas povánoční. Teď je květen a eventová sezóna v plném proudu a podobně jako před Vánoci nevíme kam dřív skočit. Zaměstanci plánují dovolenou a snaží se veškerou práci stihnout v kratších termínech a k tomu ještě nabitý program mimo pracovní život.

Děti ve školách na poslední chvíli vylepšují vysvědčení, rodiče pro ně shání tábor, začíná se jezdit na chalupy, víkendové hobby akce jsou v plném proudu. Rodiny finišují s přípravou dovolených. 

O prázdninách se na akce logicky nejezdí. Prázdniny a dovolené mají přednost a je to tak správně. Proč ale nevyzkoušet březen, duben, říjen i listopad? Některé firmy, s námi již v těchto termínech spolupracují. Jezdíme na teambuildingy, děláme večírky pro partnery pro zákazníky a je to skvělé období i pro marketingové eventy. Počasí je pořád hezké a léto už je za námi. 

Proč neuvolnit exponované termíny v práci i v rodinách ve prospěch méně využívaných termínů? Zamysleme se nad tím a pojďme společně vymyslet příjemnou akci v netradičním termínu.

Za UP, Honza Lorenz